GrowthMark- מיתוג מעסיק

 

גם אתם יכולים להוביל באופן עצמאי מיתוג מעסיק בארגון שלכם

וובינר חובה שכולו תכל'ס

לקבל כלים פרקטיים ליישום בארגון

 

וובינר חינמי 

כל מה שרציתם לדעת על תהליך עוטף של מיתוג מעסיק 

18.5.2023 בשעה 10:00

    צרו קשר


    בפעם הראשונה תהליך עוטף
    המשלב את כל הכלים להצלחת מיתוג מעסיק
    תחת קורת גג אחת
    יעוץ ארגוני | מיתוג | שיווק | דיגיטל

    למה חשוב מיתוג מעסיק?


    מעגל השפעה ראשון

    משיכת טאלנטים וגיוס עובדים

    משמעות ושייכות – העצמת תחושת המשמעות ושייכות העובדים לארגון

    ניהול קהילות – שימור עובדים ויצירת שגרירים

    בידול ויתרון יחסי – אל מול המתחרים הפעילים בשוק

     

    מעגל השפעה שני:

    הבלטת ערכי הארגון – מול מתחרים ולקוחות B2B או B2C

    מחויבות ומוטיבציה – שדרה ניהולית ועובדים –התייחסות להון האנושי כהון עסקי

    חסכון בעלויות – גיוס, נטישת עובדים, הוזלת עלויות פרסום, שירות ומכירות


    אילו כלים תקבלו בוובינר ?

    ⊗ איך לייצר בולטות וחיזוק ערכי המותג  – אסטרטגיית תוכן, מסרים, הובלת הקונספט המיתוגי בהתאם לערכי הארגו

    ⊗ משיכה קבועה של טאלנטים וגיוס עובדים  – התייעלות בתהליכי הפרסום, התייעלות ובנייה משפך מועמד, רשתות חברתיות ועוד בהתאם למצב השוק היום  

    ⊗ שימור והעצמת ההון האנושי  – בניית קהילת שגרירים פעילה למינוף את הפעילות מיתוג המעסיק, חיבור שדרת המנהלים לתהליך, EVP , יצירת חיבור ומשמעות ההון האנושי

    ⊗ הבלטת ערכי הארגון  – מסרים גלויים וסמויים בערוצי הפרסום הפנים ארגוניים והחיצוניים  

    ⊗ בידול מהמתחרים הקיימים  – הארגון כמותג, פסיכולוגיה של העובד, חיבור ממשקים, יצירת פלטפורמה שמבליטה את יתרונות הארגון בתוך הארגון ומחוצה לו, יתרון קהילת השגרירים לאורך כל השנה

    ⊗ גיוס משקיעים מתוך חיבור לחזון  – יצירת נחשקות הארגון , במעגלי השפעה חיצוניים שמבליטים את הסיבה להשקיע בארגון שלכם

     

     


     


    עם מה תצאו בסוף הוובינר?
    תבנית אסטרטגיית תוכן
    תבנית תוכנית עבודה לעמידה ביעדים
    תבנית לניהול EVP (Employer Value Proposition)
    מפת דרכים לניהול הערוצים השונים לקידום מיתוג מעסיק (פנים וחוץ ארגוני)
    דוגמאות למיתוג מעסיק מהעולם
    דוגמאות והמלצות לשדרוג נכסי מיתוג מעסיק

      צרו קשר