מהי הדרך האפקטיבית ביותר להצגת הפעילות העסקית?

מהי הדרך האפקטיבית ביותר להצגת הפעילות העסקית?

נפגשתם עם חבר מקהילת הנטוורקינג לפגישה אישית. אחרי הפגישה, הגיע הזמן לפרגן, להעצים ולהציג את הפעילות העסקית של החבר אתו נפגשתם.
הצגת הפעילות העסקית שלו, מנקודת המבט שלכם ולפי הבנתכם, תוכל לשמש עבורו "מראה" ולשקף לו כיצד לקוחות חדשים "קולטים" אותו ואת המסרים העסקיים שלו, האם הם מבינים במה עוסק ומהו היתרון העסקי היחסי שלו.
עבורכם זוהי הזדמנות מצוינת להבין בהרחבה מהו תחום העיסוק שלו ומהן ההזדמנויות העסקיות המתאימות ביותר עבורו.
זו כמובן הזדמנות לפרגון עסקי הדדי תוך שימת דגש "מדוע כדאי ללקוחות לרכוש את המוצר/השירות דווקא מאותו בעל העסק".
ברור שככל שהחברים יבינו את היתרונות העסקיים היחסיים שלכם ושל חברי הקהילה – תיווצרנה יותר הזדמנויות עסקיות רלוונטיות ואיכותיות.
אז מהי הדרך האפקטיבית ביותר להשגת המטרה הזו?
ראשית, חשוב לזכור שיש להציג את החבר – כאילו זה היה העסק האישי שלכם:
במהלך ההצגה הדגישו את הייחודיות העסקית והפתרונות מנקודת המבט של לקוח פוטנציאלי.
זכרו! בהצגת חבר קהילה – אתם אנשי המכירות שלו.

שלבי הצגת החבר ופעילותו:
1. הציגו את שם העסק של החבר + תחומי הפעילות שלו .
2. פרסו את מגוון השירותים / המוצרים של אותו עסק.
3. הדגישו את התועלות והיתרונות מנקודת המבט של הלקוחות שלו – על פי הבנתכם.
4. שמשו לחבר כ"מראה" – הציגו את הייחודיות העסקית שלו אל מול המתחרים אותם אתם מכירים.
5. סכמו בהתרשמות מקצועית – כיצד אתם הייתם ממליצים עליו מול לקוח פוטנציאלי (נסחו משפט מכוון להמלצה עסקית מקצועית)
6. הציעו טיפים והצעות ייעול כ "אנשי המכירות" שלו – מקדו את הקהילה והסבירו מהן ההזדמנויות העסקיות הרלוונטיות עבורו על פי הבנתכם.
למעשה, זוהי הזדמנות מצוינת עבורכם ללמוד ולהבין כיצד אתם והעסק שלכם נתפסים ומשתקפים בעיני אחרים.
כאשר אתם הם אלו המוצגים לקהילה, חשוב שתבדקו האם המסר העסקי שלכם הועבר נכון והאם יש מקום לשיפור.
זהו כלי שיעזור לכם להבין האם הצגת הפעילות העסקית שלכם, כפי שאתם עורכים אותה בפגישות כיום,
מעבירה את המסר העסקי הנכון באופן מדויק וברור!
הכנה נכונה לקראת הפגישה והצגת החבר על פי המודל אשר בנינו עבורכם תאפשר לכם לייצר יותר הזדמנויות עסקיות יעילות כי בסיכומו של דבר עסקים עושים עם אנשים!

חזרה לרשימת מאמרים