מאמרים

יצירתיות חדשה ב- 5 שלבים חושבים >עושים > מניעים מחדש

    במקום לחשוב על הישרדות (שזה מימלא מה שקורה כאן!)תחשבו על לפרוץ גבולות, חדשנות ולהמציא משהו חדש למותג שלכם!!או במילים אחרות איך המותג שלכם לא רק שורד, אלא גם מפתח פעילות שיווקית חדשה!   חשוב לזכור! יש עתיד…. הצרכנים אמנם מחשבים את הבזבוזים, מקטינים הוצאות אבל הרצונות הרגשיים שלהם מניעים אותם לרכישה [...]

קרא עוד...

אני, אני , אני ….באמת?! הגיע הזמן לחשוב הפוך!

לקוחות חדשים רבים מציגים את הפעילות העסקית שלהם תחת תועלות שמחמיאות להם. הם מספרים בהרחבה על המוצר או השירות שלהם. תמיד זה מגיע עם אמונה אישית אמתית שאין עוד מוצר כמו שלהם, להם יש את ההמצאה ייחודית שרק הם חשבו עליה ואפילו חדשנות טכנולוגית של המוצר… אבל האם הלקוחות [...]

קרא עוד...

מה אומר כדור הבדולח?! ראייה מחודשת על השגרה.

מציאות החדשה, שגרה מחודשת אחרי ימי ההסגר והקורונה, ימים של אי וודאות, קיפאון כלכלי, עסקים שקרסו, ועסקים שחייבים לעמוד מחדש “על הרגליים” בתוך מציאות עסקית חדשה. ימים אלו המביאים עימם חששות ופחדים, לצד רצון חזק שלנו כבני אדם לחזור למוכר והידוע.בעולם העסקי בעלי חברות ועסקים רוצים לחזור לפעילות רציפה, ללקוחות [...]

קרא עוד...

ליהנות מפירות המדיה החברתית

המדיה החברתית היא כבר מזמן חלק בלתי נפרד מחיי הצרכנים, אבל בפגישות אנחנו עדיין שומעים לא מעט – “עשיתי- לא הצליח לי!” או “סתם זרקתי כסף”. התשובה שלנו היא תמיד אחידה! לזרוק כסף זה קל, אבל לתכנן את מערך התוכן השיווקי, הקמפיינים, המסרים – היא הדרך להנות מפירות המדיה החברתית. [...]

קרא עוד...

למה לי אסטרטגיה שיווקית עכשיו?

כבעלי מותגים, אתם חייבים לסלול את מפת הדרכים המדוייקת לפעילות שלכם ולתכנן את תוכנית הפעולה שתניע את קהל המטרה. אחרי תכנון למעלה משלוש מאות תוכניות אסטרטגיות, אנחנו יכולים לספר שבכל תוכנית איתרנו 3 נקודות מפתח שהקפיצו את פעילות המותג: בידול – לכל מותג יש סיפור, יחודיות ותועלות ששמורות רק לו. גם [...]

קרא עוד...

כניסתה של אמזון לישראל – הכנות, ציפיות וחששות

אמזון, ענקית המסחר האמריקאית, ממשיכה גם השנה להתרחב בקצב מסחרר כאשר שווי השוק שלה כמעט והכפיל את עצמו בשנה האחרונה מ400 לכ 700 מיליארד דולר, והיא נחשבת היום לאחת מחמש החברות הגדולות בבורסה האמריקאית ובימים אלה אף מתכננת את פריצתה לשוק הישראלי. אמזון, שנוסדה לפני למעלה מ20 שנה התחילה את [...]

קרא עוד...

אסטרטגיה של חדשנות – טרנדים בשיווק

אם תשאלו אותנו, שתי המילים החמות ביותר בתחום השיווק בשנים האחרונות הן “חדשנות” ו”אסטרטגיה”. אין מנהל, ארגון או חברה שלא עושים בהן שימוש תדיר בימינו, ופה בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה, כאשר עיקר מומחיותנו היא לקחת את אותן ססמאות נהדרות, להפוך אותן למציאות בשטח ולראות כיצד הנתונים מתורגמים להכנסות ולגידול [...]

קרא עוד...

פסטיבל FYRE – על הכח המניע של הרשתות החברתיות

בדיוק כמו שטענו שהוידאו הרג את כוכב הרדיו, נראה שכעת מובילי דעת הקהל ברשתות החברתיות הולכים לייבש, כבר בעתיד הנראה לעין, את אפיקי הפרסום במודל הישן, ובשנים האחרונות נראה שכל אנשי השיווק והיח”צ מנסים לרתום את מובילי דעת הקהל לצרכיהם ובעזרתם ליצור כח שיווקי מניע וחזק – כזה שמייצר [...]

קרא עוד...

7 סיבות מדוע קמפיינים בגוגל ובפייסבוק הולכים יד ביד

העולם הפרסומי בו אנו פועלים נחלק בימינו לשניים : מצד אחד נמצאים אלה שנוהגים להעלות קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות, ובראשה פייסבוק, ומצד שני אלה שנוהגים להעלות קמפיינים ממומנים במנועי החיפוש השונים, כאשר המוביל בהם הוא ללא כל צל של ספק גוגל. מהנסיון רב השנים שלנו בגלומברק הגענו למסקנה חד משמעית [...]

קרא עוד...

התנהגות צרכנית – אני יודע מה עשית בקיץ האחרון

אם פעם כולנו חששנו מ”האח הגדול” של ג’ורג’ אורוול – זה שמביט בנו מלמעלה, מרגל, עוקב ואוסף עלינו מידע שרירותי, נראה שבשנים האחרונות “אחים גדולים” החלו לצוץ מאחורי כל פינה ומתחת לכל שיח רענן. לא משנה  אם מדובר בסלולרי שלנו, שתמיד משדר ושולח מידע, כרטיסי האשראי שלנו שעוקבים היטב [...]

קרא עוד...