ליהנות מפירות המדיה החברתית
המדיה החברתית היא כבר מזמן חלק בלתי נפרד מחיי הצרכנים, אבל בפגישות אנחנו עדיין שומעים לא מעט – "עשיתי- לא הצליח לי!" או "סתם זרקתי כסף".
התשובה שלנו היא תמיד אחידה! לזרוק כסף זה קל, אבל לתכנן את מערך התוכן השיווקי, הקמפיינים, המסרים – היא הדרך להנות מפירות המדיה החברתית. כי זו לא חכמה להעלות סתם פוסטים לאוויר – זה נחמד, אבל מנחמד לא עושים כסף 😉
המדיה החברתית היא פלטפורמה זמינה ומהירה, שיכולה לתת לנו את החיבור הרציף עם קהל הלקוחות שלנו. כי גם אם אנחנו רק צופים ולא מגיבים, בתור צרכנים, אנו עדיין רואים את הפרסום, את הפעילות ואת המסרים הרציפים שעוטפים אותנו.
אל לכם לזלזל בכח שיש למדיה החברתית. אם אתם מנהלים בעצמכם את העמוד שלכם – קחו אחריות מלאה על התוכן ועל הפריסה השיווקית ואל תעלו סתם פוסטים. חשבו:
1. מה הייתם רוצים להשיג מהפרסום?
2. על אילו משאלות סמויות אתם עונים עבור הלקוחות שלכם?
3. מהי ההבטחה שאתם יכולים לעמוד בה?
אם יש לכם משרד חיצוני שמנהל עבורכם את העמוד דאגו לקבל תוכנית מדיה ברורה, הכוללת פריסה של תוכן מטרות (איכותי) ויעדים (כמותי), ודאגו להבין:
1. מה הן התוצאות שאתם צפויים לקבל?
2. לאיזה קהלי מטרה מופנה הפרסום, והאם הוא יניע אותם לפעולה?
3. מה הם המסרים שיבדלו אתכם מהמתחרים? (ככל שתהיו יותר מבודלים ויותר יחודיים תוכלו לבלוט בקלות רבה יותר מעל המתחרים)
וכמו תמיד, לכל שאלה אנחנו כאן עבורכם. שלחו לנו הודעה ונשמח לייעץ ולעזור לכם