למה לי אסטרטגיה שיווקית עכשיו?

למה לי אסטרטגיה שיווקית עכשיו?

כבעלי מותגים, אתם חייבים לסלול את מפת הדרכים המדוייקת לפעילות שלכם ולתכנן את תוכנית הפעולה שתניע את קהל המטרה.

אחרי תכנון למעלה משלוש מאות תוכניות אסטרטגיות, אנחנו יכולים לספר שבכל תוכנית איתרנו 3 נקודות מפתח שהקפיצו את פעילות המותג:

  1. בידול – לכל מותג יש סיפור, יחודיות ותועלות ששמורות רק לו. גם אם המוצר הוא מוצר צריכה בסיסי עדיין יש לבנות את הסיפור האישי של המותג, הסיבה שבגללה הצרכנים קונים את המותג והדרך לבלוט מעל המתחרים.
  2. מנועי צמיחה – תכנון מרכזי רווח חדשים, שווקים חדשים וקטגוריות מוצרים שיסחפו אחריהם עוד לקוחות. מנועי הצמיחה הם קפיצת המדרגה לשנה הקרובה והם מתרגמים את החזון העסקי לפעולות יחודיות שמרחיבות את סל המוצרים ומקרבות את הצרכנים אליכם!
  3. תוכנית שיווק – פעולות שיווק ופרסום מדוייקות לקהל המטרה, בהתאם לנקודת המפגש המדויקת לכם. כבר שמענו בעבר שכל פרסום הוא פרסום טוב – אז זהו שלא! הצרכנים היום חכמים יותר, דורשים יותר ובעיקר מבינים את כל השטיקים והטריקים. תוכנית השיווק מושכת את קהל הלקוחות שלכם בעיקר בזכות הנעה רגשית אותנטית ואמיתית, אבל כזו שגורמת להם לחוש את “הלב” של המותג ממסרי הפרסום והשיווק

לסיכום, אל תזניחו את התוכנית האסטרטגית שלכם. לרוב תגלו בה שינויים משנה לשנה, בהתאם להתפתחות המותג, המטרות, היעדים ו… מפת התחרות. זכרו תמיד – למה אתם עושים את מה שאתם עושים, ובחרו לעשות את הסדר הנכון שייצר עבורכם יותר מכירות ויותר הצלחות עסקיות!

בהצלחה!

 

 

חזרה לרשימת מאמרים